Styremøte/2007-05-11

> Til stede: `eirikald`, `knuta`, `orjane`, `runasand`, `tirilane`<
> Referent: `tirilane`

2007-20: Arrangering av NUCCC

PVV har fått det ærefulle oppdrag å arrangere NUCCC 2008. Ingen interesse blant styret for å lede arrangementet, så runasand skal sende mail til aktive-lista for å spørre etter interesserte. Planen er at alle som er interessert i å arrangere, skal svare på mailen. Vi skal prøve å holde NUCCC til høsten.

2007-21: Skjermkort til nissen

haraldhv skal finne et passende skjermkort til under 500 kr, og orjane skal kjøpe. Det passende skjermkortet ble Gigabyte GeForce 6200 AGP 256 MB TurboForce, fra mamoz.no, til 495 kr.

2007-22: Gigabit-switch

I anledning gigabit-oppgraderingen, vil vi ha switch. Skal høre med ITEA om hva slags switch vi bør kjøpe. knuta skal høre med ITEA.

2007-23: Stiftemaskin

runasand har ytret ønske om ny stiftemaskin, da den gamle er stor og funker bare hvis man stifter på en spesiell måte, rett ovenfra. eirikald skal derfor kjøpe ny stiftemaskin til oss.

2007-24: Eventuelt

Stand på immatrikuleringsdagen

Vi har fått tilbud om stand på immatrikuleringsdagen, og eirikald skal takke ja. eirikald skal ta ansvar for standen. Må lage kake og brette ark. orjane skal ha revideringsansvar for flyerne. Velkomstmailen skal endres, til "Du er nå medlem i PVV!" og linker til fornuftige sider.

Organisert rydding på serverrommet

orjane foreslo organisert rydding på serverrommet. knuta konstaterer at vi trenger rack-skruer før vi får rydda. Etter merkelige søkeresultater på mamoz.no, ofret knuta seg. Han tar med seg en skrue og går innom Jernia førstkommende mandag.