Difference between revisions of "Sosialt"

Jump to navigation Jump to search
(Added english translation to file)
m (presised room number)

(8 intermediate revisions by 5 users not shown)
Line 1: Line 1:
PVVs lokaler i Sentralbygg 2 (rom 226 og 229), samt #pvv på IRCNet, er fine steder for å være sosial.  [[Nerdepizza]] (fredager i partallsuker) og [[Spillkveld|spillkvelder]] (tirsdager i oddetallsuker) er også utmerkede anledninger for å sosialisere med PVV-ere og andre raringer.
[[#Social|English]]
 +

PVVs lokaler i Oppredning/Gruvedrift (2etg rom 247), samt [[Programvareverkstedet/IRC|#pvv på IRCNet]], og [https://discord.gg/8VTBr6Q PVVs discordserver] er fine steder for å være sosial.  [[Nerdepizza]] (fredager i partallsuker) og [[Spillkveld|spillkvelder]] er også utmerkede anledninger for å sosialisere med PVV-ere og andre raringer.
 +

PVV har en større [[Spill|brettspillsamling]] tilgjengelig på koseromet for medlemmer og besøkende.
 +

Det driftes en [[Minecraft|Minecraft server]] for interesserte medlemer.

Se også [[Medlem]].

= English =
= Social =
 +

PVV's premises in Oppredning/Gruvedrift (2floor room 247), and #pvv on IRCNet, and [https://discord.gg/8VTBr6Q PVVs discord server] are nice places to be social. [[Nerdepizza|Nerd pizza]] (Fridays in even numbered weeks) and [[Spillkvelder|game evenings]] are also excellent opportunities to socialize with PVV-ers and other strange people.

PVV's premises in Sentralbygg 2 (room 226 and 229), and #pvv on IRCNet, are nice places to be social. [[Nerdepizza|Nerd pizza]] (Fridays in even numbered weeks) and [[Spillkvelder|game evenings]] (Tuesdays in odd numbered weeks) are also excellent opportunities to socialize with PVV-ers and other stange people.
+
We maintain a [[Minecraft|Minecraft server]] for those members who are interested.

See also [[Medlem|Member]]

Latest revision as of 14:33, 13 September 2021

English

PVVs lokaler i Oppredning/Gruvedrift (2etg rom 247), samt #pvv på IRCNet, og PVVs discordserver er fine steder for å være sosial. Nerdepizza (fredager i partallsuker) og spillkvelder er også utmerkede anledninger for å sosialisere med PVV-ere og andre raringer.

PVV har en større brettspillsamling tilgjengelig på koseromet for medlemmer og besøkende.

Det driftes en Minecraft server for interesserte medlemer.

Se også Medlem.

Social

PVV's premises in Oppredning/Gruvedrift (2floor room 247), and #pvv on IRCNet, and PVVs discord server are nice places to be social. Nerd pizza (Fridays in even numbered weeks) and game evenings are also excellent opportunities to socialize with PVV-ers and other strange people.

We maintain a Minecraft server for those members who are interested.

See also Member