Styremøte/2020-04-28

thomawt ja

Siden sist

Fadderskjema

Har fått 9 responser, men skulle gjerne ha flere. sondrhel sender mail til aktive med skjema.

Fadderuke

Vi kan ikke garantere at 5 personer regelen er opphevet til høsten, men styret tror at hvis den ikke blir opphevet bilr det heller ikke fadderuke. Det ble tatt opp at for eksempel bowling er ikke nødvendigvis åpne i høsten hvis regelen forsett holder.

thomawt fikk i opplysning fra IMF at de planlegger høstsemester både digitalt og fysisk, så det er ikke sikkert skolen er åpen i høsten.

thomawt foreslår at fadderbarn kan melde seg opp til arransjemanger med en kap på antall oppmøtte.

Hvis ingen har oppmøtte for arransjemanger, kan PVV heller ikke ha de da.

Det er en ide å være mer aktive på internett og sosiale medier hvis en vanlig fadderuke er ikke gjennoførbar. For eksempel lage PVV i minecraft som folk kan besøke. Vi må ikke se bort fra at digitale arransjemanger er den eneste løsningen. Discord woohoo. Kan også lage en "hub" verden i minecraft.

Styre satt seg sammen og lagde forslag til alternative digitalt arransjemanger for digitalt fadderuke. Styre vil vente til mer infor blir slupper fra regjeringen om åpenhent i arransjemanger.

Søke om tavle

Utsatt til høstsemester

Oppsett av server for IKP

sondrhel sender en ny mail og skrive en innslag på Discord.

Eventuelt

Støtte fra IDI

Styre har fått invilge mye støtte til fadderuke, men er usikker på hvordan disse skal brukes ettersom fadderuken skal uansett få noen endringer. Når vi får mer sikkerhet om hvordan disse skal holdes, skal styret ta kontatk med IDI.

Nytt møte etter mer info om arransjemanger er, regjeringen skal komme med info 30.4, men det er ikke nødvendigvis alt som blir relevant for fadderukene. Styre planlegger da ny møte etter det.