Styremøte/2019-11-11

ikke noen nytt

Kurs videre

Haskell kur på torsdag

sted og tid fastsatt (torsdag 14.11). Ikke printet plakater, pga usikkerhet rundt teksten skal printes i morgen (tirsdag 12.11)

ITGK-teori kurs

Må finne rom og finne plakater, lage event på facebook og ligenende Burde lages ny film, helst 2 kurs + kursholder Eventuelt lage en simpel påmelding, eller skrive på eventen at det blir mye folk som kommer Samme kurstekst Plakantene er klare så snart vi har rom Forslag om å begynne ca. kl. 15-16 lørdagen det skal holdes, bookes til ca. kl. 20 Oppdatere arragementet og si ifra til amundbk at pensum har endret seg

Lage plan for fadderperioden

Medlemmene i styre redigerte planen for fadderperioden. Spørr om tilgang for å se den.

Planlegge PVV hyttetur

Dato blir valgt etter når offsite får booket hytten Vil leie hytte fra TTSG. Litt gåing i marka, så trenger minst to sett med druger for de som ikke har ski. offsite går hjennom stand på hyttene og anslag på økonomi offsite har kontroll

Status økonomi

Stabil økonomi ettersom det er lite nytt bestilt. Bestillingene kommer etter hvert.

Opplysning fra drift: gamle øytaleforsterkeneren som ligger på koserommet har sluttet å virke. torstene holde på den frem til han fikser den. Enn så lenge brukes pederbs sin, etter tillatelse.

Eventuelt