All public logs

Jump to navigation Jump to search

Combined display of all available logs of Programvareverkstedet. You can narrow down the view by selecting a log type, the username (case-sensitive), or the affected page (also case-sensitive).

Logs
  • 18:26, 15 March 2022 Felixalb talk contribs deleted page Bilagsskjema (content was: "[Digitalt bilagsskjema finnes her.](https://forms.gle/Pg2KRoatPcNsJbmc7) ## Innbetaling til Programvareverkstedet * Bankoverføring til vår bankkonto. Mer informasjon om dette finnes på [Medlemskontingent](/Medlemskontingent) og [Diskkjøp]([/Diskkjøp), følg de relevante instruksene for merking. ** Digitalt bilag skal fylles ut via lenken over. * Kontant i kasserers p...", and the only contributor was "Felixalb" (talk))
  • 18:26, 15 March 2022 Felixalb talk contribs created page Bilag (Created page with "[https://forms.gle/Pg2KRoatPcNsJbmc7 Digitalt bilagsskjema finnes her.] == Innbetaling til Programvareverkstedet == * Bankoverføring til vår bankkonto. Mer informasjon om...")
  • 18:06, 15 March 2022 Felixalb talk contribs created page Bilagsskjema (Created page with "[Digitalt bilagsskjema finnes her.](https://forms.gle/Pg2KRoatPcNsJbmc7) ## Innbetaling til Programvareverkstedet * Bankoverføring til vår bankkonto. Mer informasjon om de...")