Difference between revisions of "Programvareutvikling"

Jump to navigation Jump to search
(Added english translation to file)

(8 intermediate revisions by 3 users not shown)
Line 1: Line 1:
Det utvikles stundom programvare på PVV. Riktignok litt mindre enn det som hadde vært ønskelig, men vi har nå fått opp fungerende instanser av [[Trac]] og [[Subversion]] og håper det er et incentiv for folk til å legge prosjektene sine her i stedet for ad hoc på stud-hjemmekatalogen sin eller lignende.
+
Det hender det utvikles programvare på PVV. Riktignok litt mindre enn ønskelig, men vi har en fungerende [https://git.pvv.ntnu.no git server].
 +
Fra gammelt av har vi insanser av [[Trac]] og [[Subversion]], men disse vedlikeholdes ikke aktivt.
 +

Det finnes og et gammelt system for sporing av prosjekter, dev, se [[Opprette nye prosjekt på dev]] for mer informasjon.

For en oppskrift på hvordan man oppretter nye prosjekter på dev, se [[Opprette nye prosjekt på dev]].

== Planlagte og pågående prosjekter ==

* [[Worblehat]]
* [[Bokhyllen/Worblehat]]

* [[Drift/Backuprutiner]]
= English =
* [[Dibler |Dibler as a service]]
From time to time there is developed software at PVV. Albeit a bit less than what would have been desireable, but we have now got working instances of [[Trac]] and [[Subcersion]] running, and hope that that will be an incetive for people to add their projects here rather than on ad hoc solutions such as the stud-home catalogs or similar.

For a recipe on how to set up new projects on dev, see [[Opprette nye prosjekt på dev|Setting up new projects on dev]].

== Planned and current projects ==

* [[Worblehat]]

__NOTOC__

Latest revision as of 21:21, 26 January 2021

Det hender det utvikles programvare på PVV. Riktignok litt mindre enn ønskelig, men vi har en fungerende git server. Fra gammelt av har vi insanser av Trac og Subversion, men disse vedlikeholdes ikke aktivt.

Det finnes og et gammelt system for sporing av prosjekter, dev, se Opprette nye prosjekt på dev for mer informasjon.

Planlagte og pågående prosjekter