Difference between revisions of "Diskkjøp"

Jump to: navigation, search
m (Oppdaterte lenke til Diskplass. Forenklet noen av setningene. Fjernet "mailto()".)
Line 1: Line 1:

Det er begrenset hvor mye [[Diskplass]] medlemmer av PVV har til rådighet i utgangspunktet. For å øke tildelt kvote, betales penger inn til PVVs konto. Se [[Kontaktinformasjon]] for kontonummer. Husk å merke innbetalingen med "disk" og brukernavnet ditt! ''Ikke skriv en lengre avhandling først'', siden BBS har en uvane med å bare gi oss de første 15 bokstavene eller så.

Pris: NOK 50 per GiB.
Pris: NOK 32 per GiB.
Minstebestilling er NOK 200
Minstebestilling er 4 GiB.

Priseksempler:

* 4  GiB * 50 NOK/GiB = NOK 200
* 4  GiB * 32 NOK/GiB = NOK 128
* 10 GiB * 50 NOK/GiB = NOK 500
* 10 GiB * 32 NOK/GiB = NOK 320
* 20 GiB * 50 NOK/GiB = NOK 1000
* 20 GiB * 32 NOK/GiB = NOK 640

Kasserer eller noen i [[Drift]] kommer til øke kvoter etter hvert som betalinger blir mottatt. Vanligvis tar det minst en uke fra du betaler til vi får beskjed om det. Dersom det går veldig lang tid før kvoten blir økt, så send mail til kasserer (IKKETAMEGMEDkasserer AT pvv DOT ntnu DOT no).

__NOTOC__

Revision as of 15:06, 9 April 2014

Det er begrenset hvor mye Diskplass medlemmer av PVV har til rådighet i utgangspunktet. For å øke tildelt kvote, betales penger inn til PVVs konto. Se Kontaktinformasjon for kontonummer. Husk å merke innbetalingen med "disk" og brukernavnet ditt! Ikke skriv en lengre avhandling først, siden BBS har en uvane med å bare gi oss de første 15 bokstavene eller så.

Pris: NOK 32 per GiB. Minstebestilling er 4 GiB.

Priseksempler:

• 4 GiB * 32 NOK/GiB = NOK 128
  • 10 GiB * 32 NOK/GiB = NOK 320
  • 20 GiB * 32 NOK/GiB = NOK 640

Kasserer eller noen i Drift kommer til øke kvoter etter hvert som betalinger blir mottatt. Vanligvis tar det minst en uke fra du betaler til vi får beskjed om det. Dersom det går veldig lang tid før kvoten blir økt, så send mail til kasserer (IKKETAMEGMEDkasserer AT pvv DOT ntnu DOT no).