Difference between revisions of "Diskkjøp"

Jump to: navigation, search
Line 8: Line 8:

* 20 GiB: 20 GiB * 50 NOK/GiB = NOK 1000.

+
Kasserer/bruker-drift vil øke kvoter etter hvert som betalinger blir mottatt. (Vanligvis tar det minst en uke fra du betaler til vi får beskjed om det) Dersom du synes det går veldig lang tid før kvoten blir økt, så send mail til kasserer ([[MailTo(IKKETAMEGMED kasserer AT pvv DOT ntnu DOT no)]]).

__NOTOC__

Revision as of 20:41, 9 November 2006

Det er begrenset hvor mye Diskplass:disk du har til rådighet i utgangspunktet, og for å bestille mer disk, betaler du inn pengar til PVVs konto. Se Kontaktinformasjon for kontonummer. Husk å merka innbetalinga med "disk" og brukernavnet ditt! IKKE skriv en lengre avhandling først, siden BBS har en uvane med å bare gi oss de første 15 bokstavene eller så.

Pris: NOK 50 per GiB. Minstebestilling er NOK 200 Priseksempler:

• 4 GiB: 4 GiB * 50 NOK/GiB = NOK 200.
  • 10 GiB: 10 GiB * 50 NOK/GiB = NOK 500.
  • 20 GiB: 20 GiB * 50 NOK/GiB = NOK 1000.

Kasserer/bruker-drift vil øke kvoter etter hvert som betalinger blir mottatt. (Vanligvis tar det minst en uke fra du betaler til vi får beskjed om det) Dersom du synes det går veldig lang tid før kvoten blir økt, så send mail til kasserer (MailTo(IKKETAMEGMED kasserer AT pvv DOT ntnu DOT no)).