Difference between revisions of "Diskkjøp"

Jump to: navigation, search
Line 1: Line 1:
Du er tildelt en del av plassen på diskene til PVV. Denne plassen reguleres med kvoter, og du kan når som helst øke kvoten din ved å bestille mer.
+
Det er begrenset hvor mye [[Diskplass:disk]] du har til rådighet i utgangspunktet, og for å bestille mer disk, betaler du inn pengar til PVVs konto. Se [[Kontaktinformasjon]] for kontonummer. Husk å merka innbetalinga med "disk" og brukernavnet ditt! IKKE skriv en lengre avhandling først, siden BBS har en uvane med å bare gi oss de første 15 bokstavene eller så.

Selv om området er ditt eget, er den en del av PVVs disker. NTNUs IT-reglement gjelder derfor for all bruk av disken.

Kasserer/bruker-drift vil øke kvoter etter hvert som betalinger blir mottatt. (Vanligvis tar det minst en uke fra du betaler til vi får beskjed om det.)

For å bestille disk, betaler du inn pengar til PVVs konto. Se [[Kontaktinformasjon]] for kontonummer. Husk å merka innbetalinga med "disk" og brukernavnet ditt! IKKE skriv en lengre avhandling først, siden BBS har en uvane med å bare gi oss de første 15 bokstavene eller så.

Pris: NOK 50 per GiB.

Minstebestilling er NOK 200.
+
Minstebestilling er NOK 200

Priseksempler:

* 4 GiB: 4 GiB * 50 NOK/GiB = NOK 200.

* 10 GiB: 10 GiB * 50 NOK/GiB = NOK 500.

Revision as of 20:31, 9 November 2006

Det er begrenset hvor mye Diskplass:disk du har til rådighet i utgangspunktet, og for å bestille mer disk, betaler du inn pengar til PVVs konto. Se Kontaktinformasjon for kontonummer. Husk å merka innbetalinga med "disk" og brukernavnet ditt! IKKE skriv en lengre avhandling først, siden BBS har en uvane med å bare gi oss de første 15 bokstavene eller så.

Pris: NOK 50 per GiB. Minstebestilling er NOK 200 Priseksempler:

• 4 GiB: 4 GiB * 50 NOK/GiB = NOK 200.
  • 10 GiB: 10 GiB * 50 NOK/GiB = NOK 500.
  • 20 GiB: 20 GiB * 50 NOK/GiB = NOK 1000.

Dersom du synes det går veldig lang tid før kvoten blir økt, så send mail til kasserer (MailTo(IKKETAMEGMED kasserer AT pvv DOT ntnu DOT no)).