Styremøte/2019-11-25

thomawt nei

Siden sist

Ryddedag

Greit oppmøte, færre enn forrige gang, men eksamensperioden er i gang og det er nok folk. Sofatrekk byttet. Må vaske vaskekluter og gamle sofatrekk. Vi vil finne ut hvordan man laminerer ting, ta kanskje en tur innom IDI senere. Vi har lyst til å ha en laminert vaskeliste.

Ønskelistebok

Aviskurs

Permanent sted å ha avisene i. Styret tenker dette er unødvendig pga plassering og at studentavisene trenger strengt tatt ikke å ta vares på på PVV. Tegneseriene har egen plass allerede

vaskebøtte

Vi har kun en vaskebøtte, kan være greit å ha en til hvert rom. andrph tar med bøtte

Kurs videre

ITGK-kurs

sondrhel har kontaktet AV-tjenesten for filming. De sa det var greit, trenger bare info om pauser og sånt.

Fadderperioden

Styret virker fornøyd så langt. Finn ut hvordan man kan kontakte de som har forkurs.

Oppdatering Danske Bank

DNB har stengt kontoen ettersom de sier fortsatt sender mail til gamle kasserer, selv om mailadressen hans ikke er registrert og de fikk beskjed om å sende til kasserer@pvv.ntnu.no. Noe tull ha skjedd her. Kasserer har sagt ifra og gjort alt de har bedt om, men uten hell. Styret vurderer tur til Danske Bank for å ordne opp i dette, tidspunkt blir avtalt med kasserer til stede (neste møte).

Møter i eksamensperioden

Trenger minst ett møte for danske bank. Trenger ikke faste møter, men planlegger etter behov. Planlegger å ha neste møte mandag 2.12.

Eventuelt