Styremøte/2020-07-06

thomawt ja

Siden sist

Musikkbot

PVV har nå en musikkbot på discord.

Asgard døde

Asgard, vår kerberos KDC, har dødd. Balduzius har erstattet den. Omermb tar ansvar for å få wikien oppdatert.

Immatrikulering

Immatrikuleringen 2020 holdes digitalt på grunn av Covid-19. Studentorganisasjoner er oppfordret til å ha et live arrangement etter NTNUs sending. Vi planlegger å holde en livestream. Der tenker vi å svare på spørsmål fra chat, forklare hva PVV driver med, og evt. vise hva PVV driver med. Det blir et podcast aktig format. Det er også mulig vi streamer litt smash.

Kom-i-gang dagen

Kom i gang dagen 2020 er også kansellert grunnet Covid-19. NTNU skal hoste en nettside som erstatning, der studentorganisasjoner kan ha en promosjonsvideo. Sondre er i trondheim 15.06, og skal prøve å finne andre personer i Trondheim for å filme en video på PVV. Sondre skal dokumentere så vi kan legge ut på facebook.